Často kladené dotazy (FAQ)

Informace o špercích

Ano, vykupujeme použité i zánovní zlaté a stříbrné šperky. Pokud máte zájem o výkup, zašlete nám fotografie a základní informace (váha, ryzost, stav) přes formulář na stránce Výkup.

Ano, vybrané šperky si můžete prohlédnout a vyzkoušet v naší prodejně. Doporučujeme si předem zjistit jestli daný šperk je na skladě na prodejně.

Ano, všechny šperky před uvedením do prodeje procházejí profesionálním čištěním a dezinfekcí, aby splňovaly hygienické standardy.

Použité šperky jsou šperky, které již měly předchozího majitele. Přesto jsou plně funkční, esteticky zachovalé a připravené k dalšímu nošení. Každý použitý šperk prochází odborným čištěním a v případě potřeby také renovací. Hlavní výhodou použitých šperků je jejich výrazně nižší cena ve srovnání s novými kousky, aniž by tím utrpěla jejich kvalita či vzhled.

Ano, všechny šperky v naší nabídce jsou pečlivě ověřeny z hlediska pravosti. Ryzost kovů kontrolujeme jak tradiční metodou na prubířském kameni, tak i moderní technologií pomocí spektrometru.

Každý zlatý šperk s hmotností od 0,5 g je navíc opatřen platným státním puncem, který garantuje jeho pravost. Pravost drahých kamenů rovněž důkladně prověřujeme a u vybraných kusů přikládáme certifikát pravosti.

E-shop (Chci Koupit)

Ano, máte 14 denní lhůtu na vyzkoušení se zárukou 24 měsíců na použité zboží. Některé zboží má ještě originální záruku na nové zboží.

Samozřejmě, u vybraného sortimentu máme plnohodnotný e-shop jak na standardní zboží, tak i specializovaný eshop na šperky.

Bohužel, u nás není možné platit platebními kartami.

Ano máte 14 dní na vrácení bez udání důvodu.

Samozřejmě, budete mít dostatek času si věc vyzkoušet a vše si promyslet.

Není, ale je možná dlouhodobější rezervace.

Ano, po složení zálohy na prodejně (doba a částka dle dohody), nebo zadáte v e-shopu možnost osobního odběru a na zboží budete mít rezervaci 7 dní.

Veškeré informace najdete na podstránce Jak nakupovat nebo nám zavolejte a my vám rádi poradíme.

Na zboží zakoupené u nás v obchodě dáváme 14 dní lhůtu na vyzkoušení. V případě, že zjistíte v této lhůtě skrytou závadu zjevně prokazatelnou bez nutnosti testování nebo připojení k diagnostice, vrátíme vám okamžitě peníze, aniž byste museli čekat 30 dnů na vyřízení reklamace. V opačném případě, kdy nebudete schopni závadu jasně předvést, platí klasická reklamační lhůta 30 dní.